Skip to main content

Integracija restorana

Ovisno o vašem odnosu s restoranom, postoji nekoliko mogućih načina na koji se to može integrirati.

Labava integracija

  1. "Labava" integracija znači da restoran nema pristup Polarisu i bit će obaviješten samo o registracijama.

1.1 Za svaku prijavu/odjavu restoran dobiva e-mail Kreirajte restoran kao OSTALI kontakt vašeg kluba, sa odgovarajućom e-poštom. Međutim,nemojte omogućiti ovaj račun kako se restoran ne bi mogao prijaviti. U eventu postavite restoran na listu organizatorai omogućite registraciju. Svaki put kada se sudionik registrira ili odjavi, restoran će dobiti e-mail s imenom dotične osobe i njegovim/njezinim odgovorima. Restoran mora prikupiti informacije i objediniti ih kako bi znao koliko će ljudi doći i, potencijalno, njihov izbor jelovnika. U današnje vrijeme restorani su povezani s mnogim rezervacijskim sustavima pa im je to omogućeno.

1.2 Restoran dobiva popis sudionika e-mailom, nakon isteka roka za prijavu

Kreirajte restoran kao Drugi kontakt vašeg kluba s odgovarajućim e-mailom. Međutim,nemojte omogućiti ovaj račun kako se restoran ne bi mogao prijaviti. U slučaju događajapostavite restoran u listu kontakata lokacija i omogućite registraciju. Može se postaviti više primatelja. (BTW: E-pošta lokacije postavljena za lokaciju nema smisla za ovu značajku).

Kada istekne rok za prijavu, restoran restoran prima e-mailom Excel datoteku koja sadrži imena i odgovore sudionika.

Moguće nuspojave su:

  • Ako se rok produži prije isteka, e-mail će biti poslan na odgovarajući način.

  • Kada je lokacijski kontakt postavljen nakon isteka roka ili ako tada nije bila omogućena registracija, NE šalje se e-mail. Rok je propušten.

  • Kada je kontakt za lokaciju postavljen na vrijeme i rok se pomakne nakon što je e-pošta već poslana, nova e-pošta bit će poslana na novi rok.

  • Kada se registracije dogode u ime članova nakon isteka roka, restoran neće biti obaviješten o tim novim sudionicima.

2.1.Organizator događaja šalje popis sudionika u restoran

Organizator događaja ima ulogu administratora sadržaja i odlučuje o vremenskoj točki kada je preuzimanje pojednostavljenog popisa sudionika prikladno. Preuzimanje je dostupno na web stranici s detaljima događaja, lijevo od gumba SUDIONICI. Pojednostavljeni popis sadrži imena sudionika i njihove izbore. Budući da u ovom slučaju adresa e-pošte restorana nije poznata Polarisu, organizator događaja mora poslati popis sa svog računa e-pošte.

Čvrsta integracija

Čvrsta integracija znači da vjerujete restoranu i dajete mu pristup Polarisu kaodrugom kontaktuvašeg kluba. Restoran se može prijaviti i vidjeti neke podatke vašeg kluba, podatke o članovima, ali ne može djelovati kao član. Kao i svaki drugi korisnik Polarisa,restoran također daje suglasnost s politikom privatnosti. Preporučamo da klub o tome izričito obavijesti restoran.

  1. Restoran može vidjeti registraciju u Polarisu Napravitenovu ulogu "Restoran", koja imapristupsamozačitanjekalendarairegistracije/pitanja, alinema nikakva druga prava pristupa. Zatim stvorite restoran kaoDrugi kontaktvašeg kluba, s odgovarajućom adresom e-pošte iomogućite ovaj račun, dajući mu novu ulogu "Restoran". Budući da se restoran može prijaviti i vidjeti događaj, također može vidjeti registracije na web stranici i sažetak za svaki izbor. Restoran zna koliko će ljudi doći i njihov potencijalni izbor jelovnika. Restoran također može u svakom trenutku preuzeti pojednostavljenu listu sudionika s njihovim imenima i odgovorima. Vidi 1. 3. iznad. 2. 2. Restoran vidi registracije u Polarisu i može zabilježiti posjećenost

Napravite restoran kao Drugi kontakt vašeg kluba, s odgovarajućom adresom e-pošte i omogućite ovaj račun, dajući mu unaprijed definiranu ulogu "Snimanje posjećenosti (Restoran)". Budući da se restoran može prijaviti i vidjeti događaj, također može vidjeti registracije na web stranici i sažetak za svaki izbor. Restoran zna koliko će ljudi doći i njihov potencijalni izbor jelovnika. Restoran također može u svakom trenutku preuzeti pojednostavljenu listu sudionika s njihovim imenima i odgovorima. Vidi 1. 3. iznad. Osim toga, restoran će vidjeti gumb SUDIONICI na stranici s detaljima događaja i moći će zabilježiti prisustvo sudionika, ručno ili pomoću QR koda, kreirati goste i posjetitelje i zatvoriti događaj. Na taj načinse klupska funkcija kontrole posjećenosti može "prepustiti" restoranu. Također pogledajte članako često postavljanim pitanjima Posjećenost i prisutnost.

Fotografirao JT (vlastita slika)